Mam pasję do książek i kocham się w książkach... Stanisław Wyspiański

7 kwietnia 2009

Akademia Biznesu Internetowego Senior

Informujemy, że otrzymaliśmy zaproszenie dla seniorów, zainteresowanych podniesieniem własnych umiejętności, do udziału w bezpłatnych warsztatach organizowanych przez Akademię Biznesu Internetowego. Jest to program edukacyjny skierowany do Użytkowników internetu powyżej 55 roku życia. Szkolenie odbędzie się w Elblągu w czwartek 9 kwietnia 2009 roku. Szkolenie jest bezpłatne, odbywa się jednego dnia i trwa około trzech godzin. Wszelkich dodatkowych informacji oraz chęć zgłoszenia uczestnictwa w warsztatach ABI Senior można dokonać w Bibliotece Publicznej w Komorowie Żuławskim.

1 komentarz:

  1. Interesujący i godny polecenia artykuł. Czytałam o aktywnych seniorach ostatnio też ciekawy artykuł na http://senior.netbird.pl/ i muszę przyznać, że dowiedziałam się przy okazji wielu ciekawych rzeczy, które przyznam mnie zaskoczyły. Może ktoś podrzuci mi jeszcze jakieś informacje.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam:)